ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور ایرانسل،در 27 آذرماه 1389،همزمان با برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی2019 ،این شرکت طی مراسمی که با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه پشتیبانی از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، گروهی از مدیران و کارگزاران صنعت برق و مخابرات و نیز نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده ایرانی در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
اپراتور ایرانسل با تولیدکنندگان ایرانی تفاهم‌ نامه همکاری امضا کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل،می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

 مهندس علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل، ۱۱ تفاهم‌نامه و قرارداد را با شرکت‌های «صنایع مخابرات ایران»، «نیان الکترونیک»، «گام اراک»، «ارگ جدید»، «سامان نیرو پاد»، «فراز ارتباط» و «کارخانجات ایران» در زمینه تولید «آنتن اکتابند»، «کابل نوری میکرو»، «مفصل»، «مودم ۴G نوع دوم»، «مودم ۴G/CAT۶»، «رکتیفایر مخابراتی»، «انواع مودم ۴، «دکل‌های مخابراتی»، «آنتن TD تک باندی» و «رکتیفایر» امضا کرد.

ایرانسل در روز ۵ آذرماه ۱۳۹۸ نیز همزمان با برگزاری «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات»، با هدف حمایت از تولید ملی و در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت امضا قرارداد و تفاهم نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی کرده بود.

همچنین، ایرانسل همزمان با سال رونق تولید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدات داخلی در ساختمان مرکزی ایرانسل را افتتاح کرد.

همچنین ایرانسل در تیر ماه ۹۸ با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز را به تولیدکنندگان داخلی عرضه کرده بود.

در همین زمینه، ایرانسل در تیر ماه ۹۸ در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود، حضور یافته و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده این جشنواره در زمینه حمایت از کسب و کار ایرانی، موفق به دریافت عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» شده بود.

در این نمایشگاه به حوزه‌های فعالیتی نظیر تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و ... پرداخته شده و اقلامی مانند آنتن اکتابند، روتر، ریپیتر، مودم، ODU، تجهیزات مورد نیاز شبکه فیبر و... در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت: 13:42

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل،این شرکت خدمات ارتباطی با هدف تسهیل در ارتباط  کاربران در شب یلدا، طولانی ‌ترین شب سال،بسته ویژه اینترنت با حجم سه گیگابایت و با قیمت ۹هزار تومان عرضه کرده است.

بسته ویژه «شب یلدا» ایرانسل ارائه شد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل،می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

بسته ویژه یلدا از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز ۳۰ آذر فراهم است.

علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند.

این اعتبار هدیه یک روزه، هر ساعت به ۴۰ نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 15:22

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور ایرانسل،امکان استفاده از فضای ذخیره سازی ویژه در زیر ساخت ابری «ابرینو» برای مشترکین ایرانسلی فراهم کرد. با ثبت نام در این برنامه کاربردی امکان استفاده از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان یک ماهه نیز بهره‌مند شوند.

فضای رایگان «ابرینو» ویژه کاربران ایراسنل ارائه شد


علاقه  مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

برای فعال‌سازی رایگان این فضای ویژه یک ترابایتی، کاربران سیم کارت ایرانسل کافیست هنگام ثبت‌نام در ابرینو، شماره ایرانسلی خود را وارد کرده و با ورود به اپلیکیشن، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. همچنین امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های عادی یک ماهه، سه ماهه و ۶ ماهه نیز برای کاربران ابرینو فراهم است.

مشترکان خدمات ذخیره‌سازی ابری ابرینو، علاوه بر استفاده از اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه وب ابرینو نیز می‌توانند فایل‌های ذخیره شده خود را مدیریت کنند.

ایرانسل با تسهیل دسترسی مشترکان به دنیای دیجیتال، تلاش دارد تا به تجربه‌های زندگی دیجیتال مشترکان خود بیافزاید و به «اپراتور دیجیتال» بیش از پیش نزدیک شود.

ابرینو به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری ابری ایرانی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند فایل‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و شماره تلفن‌های مهم و پرکاربرد خود را روی ابرینو ذخیره و نگهداری کنند یا با دیگران در فضایی کاملاً امن، به اشتراک بگذارند.

خدمات ذخیره‌سازی ابری (cloud storage service)، در دنیا برای نگه‌داری و مدیریت ساده‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر فایل‌ها و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خدمات  که کاری شبیه «هارد دیسک»ها را به صورت غیرفیزیکی انجام می‌دهد، از طریق شبکه‌های امن رایانه‌ای، اطلاعات ذخیره شده را بدون اشغال فضا روی گوشی یا رایانه، در هر مکان و زمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 13:42

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل،این شرکت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)  و شروع ماه محرم،فهرستی از محتواهای فاخر فرهنگی و نواهای پیشواز مناسبتی خود را به کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ارائه کرده است. کاربران می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۸۸۸۸ ، فهرست سرویس های متنی مرتبط با ایام عاشورای حسینی را از طریق پیامک دریافت نمایند.
 

خدمات ویژه اپراتور ایرانسل در ایام محرم


درصورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

از سوی دیگر، ایرانسل در راستای اجرای بخشی از تعهدات و مسئولیت‌های  اجتماعی خود، با اختصاص شماره پیامک ۳۵۹، امکان مشارکت مشترکان در پروژه بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده و از علاقه مندان دعوت کرده تا کمک های نقدی خود را از  طریق این سامانه پیامکی ارسال دارند. مبالغ اهدایی از اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری کسر و یا به صورتحساب دوره ای مشترکان سیم کارت دائمی افزوده می‌شود.

همچنین همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری محرم، ایرانسل مجموعه ای از کتب الکترونیک متنی و شنیداری مرتبط با واقعه عاشورا را از طریق پورتال و برنامه کاربردی «کتابخوان» در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 13:57

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران، در 7دیماه 1395،طی مراسمی در برج همراه و با حضور مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه کشور و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول با اپراتورهای دوم (ایرانسل) و سوم تلفن همراه (رایتل)، به امضاء رسید.

قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول با ایرانسل و رایتل امضاء رسید


در صورت تمایل به خرید سیم کارت 0912 و همچنین سیم کارت ایرانسل دائمی می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

بر اساس این قرارداد، مشترکین اپراتورهای مذکور می توانند در صورت نبود امکان ارتباط توسط اپراتور مبداء، از شبکه اپراتور طرف قرارداد استفاده کنند.

گفتنی است هم اکنون روزانه حدود یک میلیون نفر از مشترکین اپراتورهای دوم و سوم با طرح رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند.

پیش از این، در خرداد ماه سال ۹۳، طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از این پروژه ملی رونمایی شده بود؛ ولی هزینه بین اپراتوری استفاده از خدمات رومینگ ملی شفاف نبود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,همراه اول,رایتل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 274 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 18:39

بر اساس گزارشات اپراتور ایرانسل،در 23 بهمن ماه 1393 نهمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دبیرستان علامه حلی تهران در دو رده سنی «الف» برای پایه‌های هفتم، هشتم و اول دبیرستان، و رده سنی «ب» برای پایه‌های دوم، سوم و چهارم دبیرستان و سال اول دانشگاه و نیز در بخش دیگری به عنوان «بخش جانبی» با حمایت ویژه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برگزار می‌شود.

مسابقات سراسری برنامه‌نویسی علامه حلی با حمایت ویژه ایرانسل برگزار می‌شود


در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.
بر اساس این گزارش، مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی علامه حلی، روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می‌شود.

ایرانسل به سه تیم برگزیده رده سنی الف، به ترتیب جوایزی به ارزش ۱۵، ۱۰ و هفت میلیون ریال و به تیم‌های اول تا سوم رده سنی ب نیز جوایزی به ارزش ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال اعطا خواهد کرد. تیم برگزیده بخش جانبی نیز به جایزه‌ای به ارزش ۱۰ میلیون ریال دست خواهد یافت.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 14:42

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت خدمات اتباطی ایرانسل، گزینش واحدهای نمونه در پنجمین همایش خدمت ‌رسانی و پاسخگویی،اپراتور سیم کارت ایرانسل به عنوان واحد نمونه خدمتگزار و پاسخگویی بخش خصوصی با حضور جمعی از اساتید برجسته و پیشکسوت نظرسنجی کشور،اهدا لوح سپاس و تنـــدیس ویــژه این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

اپراتور ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین همایش خدمت رسانی و پاسخگویی شد


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی که عصر دوشنبه ١٨ مردادماه و به همت گروه پرسشگران جوان و با یاری قوای مجریه، مقننه و قضاییه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به سبب پاسخگویی به نیازهای مردم در عرصه ارتباطات و تکنولوژی، بعنوان واحد نمونه خدمتگزار و پاسخگوی بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و تندیس ویژه این جشنواره به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- از سوی تنی چند از خانواده معظم شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
بنابر اعلام مسئولین این جشنواره، گزینش واحدهای نمونه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی با مدیریت جمعی از اساتید برجسته و پیشکسوت نظرسنجی کشور و با استفاده از روش‌های علمی پژوهشی از بین مراجعین دستگاهها و واحدها انجام پذیرفته است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:45

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در شب گذشته و در آیین گرامی داشت روز جهانی ارتباطات،دکتر محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل ایرانسل علیرضا قلمبر دزفولی از عملکرد این شرکت خصوصا در گسترش و عرضه خدمات این شرکت خدمات ارتباطی تقدیر نمود.

اهدای لوح توسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

بنابراین گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح تجاری ایرانسل برای ۴۰ ماه در مدت ۱۴ ماه تحقق یافته و این نشان میدهد که در ایران می توان کار کرد و مطمئن ترین جا برای فعالیت های اقتصادی است.

در این لوح تقدیر آمده است: "کارگزاران دولت نهم متعهد به شعارهای چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و پیشرفت کشور هستند. اینک که با تلاش جنابعالی و همکارانتان در خدمتگزاری به مردم، رشد چشم گیری در عرصه ارتباطات، خصوصا توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور دوم حاصل گردیده است، از خدمات و مساعی شما تقدیر و تشکر مینمایم."

در این مراسم دکتر محمد سلیمانی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- هم طی سخنانی با اشاره به تجربه راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور گفت " اپراتور دوم تلفن همراه نیز برگ زرینی بر خدمات دولت نهم است که سرمایه گذاری کلان خارجی و داخلی را در این حوزه شاهد بودیم".

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت: 15:41

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،با توجه به اختلالات پیش آمده برای کاربران اینترنت در روزهای گذشته،به کلیه کاربران این شرکت،یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد.کاربرانی که از قبل بسته های اینترنتی فعال داشته اند و هنوز مهلت استفاده آن تمام نشده،می توانند 10 روز بیشتر از بسته های خود استفاده نمایند.
تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت هدیه برای کاربران

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این شرکت مراجعه نمایند.

شرکت سیم کارت ایرانسل در راستای تکریم حقوق کاربران خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با کاربران خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بسته‌های قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.

علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای کاربران اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد. این هدیه برای کاربران اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل من در دسترس است.

اگر کاربران بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال، منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته، به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، مجدداً فعال می‌شود.

اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی رو به رو شدند. اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال مجدد اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,اینترنت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 14:17

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل، 16 شهریورماه 1392 در بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی،این شرکت از جدیدترین محصولات خود "سیم بانک" و "سیم رمز" ایرانسل در حوزه ی بانکداری همراه رونمایی کرد.

رونمایی از سیم بانک و سیم رمز،محصولات جدید بانکداری همراه ایرانسل


در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه کنید.

بانکداری همراه امن ایرانسل که با نام سیم بانک شناخته می شود، علاوه بر اطمینانی که به کاربران در مورد استفاده از این بستر امن می دهد، به بانک عامل نیز این امکان را می دهد تا اطلاعات حساس تراکنشهای مالی مشتریان خود را به صورت رمزگذاری شده و سازگار با استانداردهای بانکی به بانکی دیگر  و یا به شبکه پرداخت انتقال دهد.
 

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بانکداری همراه امن ایرانسل، اتکای این سرویس به سیستم های بانکداری و پرداخت مبتنی بر USSD است که با ضریب امنیت بالا جهت انتقال وجه، تایید چک های بانکی و دیگر انواع خدمات بانکی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
 

رمز یکبار مصرف همراه ایرانسل نیز که با نام سیم رمز شناخته می شود به مشتریان بانک های طرف قرارداد این امکان را می دهد تا بدون استفاده از سخت افزار اضافی و با امنیت بالا از رمز یکبار مصرف جهت ورود به اینترنت بانک استفاده کنند و با بهره گیری از امضای دیجیتال تراکنش های مورد نظرشان را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.
 

محصولات سیم بانک و سیم رمزایرانسل با همکاری شرکت فن آفرین حصین به عنوان همکار تجاری ایرانسل و شرکت داده ورزی سداد به عنوان شرکت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران به مرحله اجرا در آمده است.
 

گفتنی است در مراسم رونمایی از محصولات جدید ایرانسل در حوزه بانکداری همراه، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و نخستین بانک همکار ایرانسل در این طرح حضور داشتند.
 

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت: ارایه خدمات جدید بانکداری همراه ایرانسل از سال های گذشته آغاز شده بود و امروز توانستیم با گسترش آن، از سرویس های جدیدتری رونمایی کنیم.
او با اشاره به اینکه ایرانسل از آبان ماه سال ۸۹ ارایه خدمات واقعی بانکداری همراه را روی بستر USSD ارایه داده بود، افزود: تمام مراحل اجرایی ارایه این سرویس روی شبکه ایرانسل انجام می شد و هیچ دسترسی به آن اط طریق شبکه های اینترنت و خارج از ایرانسل ممکن نیست.
 

حسین زاده عضو هیات مدیره بانک ملی و ناظر بر امور فناوری اطلاعات نیز در این مراسم گفت: بانک ملی ایران قدیمی ترین بانک کشور این روزها در آستانه هشتاد و پنجمین سال تاسیس قرار دارد و از قدیم در ارایه محصولات نوین پیش قدم بوده است

.دزفولی گفت: درحال حاضر حدود ۱۰ بانک کشور از خدمات بانکداری همراه ایرانسل و بستر امن آن برای جابجایی پول استفاده می کنند و همزمان با آن خدمات جدیدتری را ارایه می دهیم که بتواند ضریب امنیت نقل و انتقال پول را بین گوشی همراه و سرورهای بانک افزایش دهد.
 
او افزود: در این روش الگوریتم رمزی توسط بانک روی سیم کارت تعبیه می شود و دیتا یا اطلاعاتی که بین گوشی همراه و سرورهای بانک رد و بدل می شود، توسط این الگوریتم رمزگذاری و رمزگشایی می شود.
 
مدیرعامل ایرانسل گفت: دو سه سال طول کشید تا مرحله تست و عملیاتی کردن این سرویس را انجام بدهیم و درنهایت در سال جاری با همکاری شرکت های حصین و سداد این تست ها با بانک ملی نهایی شد و امروز رسما اعلام می کنیم بانک ملی به عنوان اولین بانکی خواهد بود که از خدمات سیم بانک ایرانسل استفاده خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه اوایل دهه ۱۳۷۰ اولین بار بانک ملی ایران سیستم آنلاین را در شبکه بانکی راه اندازی کرد، افزود: این سرویس به سیسم یکپارچه سیبا معروف شد و به تدریج بانک های دیگر نیز از آن الگوبرداری کردند.
او توضیح داد: بستر کدهای USSD شبکه کاملا امنی برای بالا بردن امنیت نقل و انتقال یا ارتباط با گوشی همراه و سرورهای بانک فراهم کرده تا هر بانکی با خیال راحت از الگوریتم های بانک خودش استفاده کند، الگوریتم رمز بانک در سیم کارت مشترک قرار گیرد و هر بانک با الگوریتم خودش و با امنیت بالایی انتقال اطلاعات را انجام دهد.

حسین زاده، بانک ملی را پیشتاز در نوآوری توصیف کرد و گفت: این بانک در ایجاد تحول و نوآوری در شبکه بانکی پیشتاز بوده است تا مشتریان بتوانند به آسانی سرویس ها را دریافت کنند.

او افزود: بعد از اینکه اپراتورهای موفقی همچون ایرانسل پا به عرصه گذاشتند و تنوع را بالا بردند و از طرفی شرکت های فناوری قدرتمندی پا به عرصه گذاشتند، هر کدام جایگاه های مختلفی در بخش بانکداری الکترونیک بوجود آوردند و در همین حال بانک ملی علاقمند بود قدم دیگری در نوآوری بردارد و محصول جدیدی ارایه بدهد تا تحولی در شبکه نظام بانکی بوحود بیاورد.

این عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: پرداخت موبایل یکی از این سرویس های جدیدی است که با همکاری بانک ملی، ایرانسل، شرکت داده ورزی سداد و حصین از دو سال پیش استارت آن زده شد و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

او افزود: هدف ما این است که محصولی را به مشتریان ارایه بدهیم که استفاده از آن آسان باشد و از امنیت بالایی هم برخوردار باشد. این سیستم به کارت فیزیکی نیاز ندارد و از نظر امنیت با تولید رمزهای یکبار مصرف از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود و در همه گوشی ها بدون نصب نرم افزار قابل استفاده خواهد بود.

به گفته حسین زاده، این سرویس با امنیت بیشتر و هزینه کمتری تحت عنوان رعد ملی در بانک ملی ارایه می شود.

خاتونی، معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، دریافت شارژ و پرداخت اقساط را از سرویس های اولیه سیم بانک عنوان کرد بر روی کد دستوری #۷۱۷* قابل دریافت است و به زودی با شماره گیری تنها عدد ۷۱۷ این سرویس قابل دریافت است.

او گفت: ثبت نام اولیه این سرویس در بانک ملی بدون مراجعه انجام می شود و سرویس ها بعد از ثبت نام ظاهر می شود و می توان از خدمات دریافت مانده، انتقال وجه، خرید، دریافت شارژ، مانده حساب و رمزهای یکبار مصرف را از طریق آن دریافت کرد.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1398 ساعت: 12:51

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت جهت بهبود سرویس دهی به کاربران سیم کارت ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج مرکز خدمات اختصاصی فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای کاربران سیم کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS و MMS، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در یاسوج افتتاح شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی یاسوج، بلوار مطهری، تقاطع خیابان معاد، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در یاسوج دریافت کنند.

گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی کاربران با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی و موقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه کاربردی ایرانسل من  این برنامه را دریافت نمایند . مشترکان برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور نسخه وب ایرانسل‌من ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس نسخه وب ایرانسل‌من و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی  ایرانسل من حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:14

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،برای نخستین بار در ایران ،کاربران سیم کارت اعتباری از این پس میتوانند هر زمان که تمایل داشته باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای کاربر مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.

عرضه سرویس پیامک صوتی توسط اپراتور ایرانسل

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکان به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.

پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار کاربران سیم کارت اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند.

هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکان سیم کارت های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.

در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند از طریق تماس با شماره های ۷۱۹ و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را بشنود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 251 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 15:54